KÖZÉRDEKŰ ADATOK
1. Szervezeti, személyzeti adatok
1.1 Kapcsolat, szervezet, vezetők
Elérhetőségi adatok
Hivatalos név: Lux Baba Alapítvány a Gyermekvállalás Támogatásáért
Rövidített név: Lux Alapítvány
Székhely: 1112 Budapest Facsemete u. 1/4.
Postacím: 1111 Budapest, Bartók Béla út. 52.
Telefonszám: +36 30 203 7413
Központi email cím: info@gyerebaba.hu
Honlap URL: https://gyerebaba.hu/
Ügyfélszolgálat elérhetőségei: +36 30 203 7413
Ügyfélfogadás vezetője: Soponyai-Nagy Krisztina
Ügyfélfogadás rendje: hétköznapokon 09:00-16:00
A szervezeti struktúra
Az Alapítvány ügyvezető szerve: Az alapítványi vagyon kezelőszerve a Kuratórium, amely 3 főből (azaz 2 tagból és az elnökből) áll. A Kuratórium tagjai vezető tisztségviselők.
A Kuratórium tagjai:
dr. Kéri Ibolya
Lakcím: 1053 Budapest, Fejér György utca 4. V/2.
Joggyakorlás módja: együttes
Soponyai-Nagy Krisztina
Lakcím: 1112 Budapest, Facsemete u. 1/4.
Joggyakorlás módja: önálló
Bátonyi Nóra Éva
Lakcím: 2461 Tárnok, Madách utca 2.
Joggyakorlás módja: együttes
A kuratórium elnöke: dr. Kéri Ibolya
1.2 A felügyelt költségvetési szervek: –
1.3 Gazdálkodó szervezetek: –
1.4 Közalapítványok: –
1.5 Lapok: –
1.6 * Felettes, felügyeleti, törvényességi ellenőrzést vagy felügyeletet gyakorló szervek
Felettes, felügyeleti, törvényességi ellenőrzést vagy felügyeletet gyakorló szerv: Fővárosi Törvényszék
Eljáró bíróság neve: Fővárosi Törvényszék
1.7 Költségvetési szervek: –
2. Tevékenységre, működésre vonatkozó adatok
A szerv alaptevékenysége, feladat- és hatásköre:
Az Alapítvány közhasznú célja a női és férfi termékenység serkentését, illetve egyéb nőgyógyászati és andrológiai pszichoszomatikus problémák megoldását segítő, valamint a pre- és perinatális, továbbá egyéb életvezetési területhez tartozó esetekben integratív (lélekre, szellemre és testre ható) módszerek alkalmazása.
Az Alapítvány közhasznú cél szerinti tevékenységei:
– egészségmegőrzés, betegségmegelőzés, gyógyító- és egészségügyi rehabilitációs tevékenység, ezen belül:
– az egészségügyről szóló 1997. évi CLIV. tv. 144. § (1)-(2) bekezdése alapján a lakosság egészségi állapotának javítása, a jobb életminőség elősegítése, az egészségkárosító környezeti, társadalmi és egyéb hatások elleni fellépés;
– Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. tv. 23. § (5) bekezdése 9 . pontja szerint egészségügyi alapellátás/egészséges életmód segítését célzó szolgáltatások;
– szociális tevékenység, családsegítés, időskorúak gondozása, ezen belül
– Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. tv. 23. § (4) bekezdés 4. pontja alapján szociális ellátások biztosítása;
– Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. tv. 23. § (5) bekezdés 11. pontja alapján szociális, gyermekjóléti és gyermekvédelmi szolgáltatások/ellátások;
– tudományos tevékenység, kutatás, a kutatás-fejlesztésről és a technológiai innovációról szóló 2004. évi CXXXIV. tv. 5. § (3) bekezdése alapján együttműködés a középtávú tudomány-,technológia- és innováció-politikai stratégia kialakításában;
– nevelés és oktatás, képességfejlesztés, ismeretterjesztés, ezen belül
– a nemzeti köznevelésről szóló 2011. évi CXC. tv. 4.§ n) pontja és 74. §(1) bek. alapján általános iskolai, gimnáziumi, szakközépiskolai, nemzetiségi nevelés-oktatás, felnőttoktatás.
Az Alapítvány a fenti célkitűzéseket az alábbi tevékenységekkel kívánja megvalósítani:
– krízishelyzetben lévők, életvezetési problémákkal küzdők, pszichoszomatikus és pszichés betegségben szenvedők, krónikus betegek integratív (pszichológiai és pszichoterápiás, komplementer és alternatív gyógyászati, valamint fizioterápiás és életmód tanácsadási) módszerrel való ellátása, a kedvezőtlen anyagi helyzetben lévők számára csökkentett térítés mellett,
– pre- és perinatális integratív ellátás,
– posztgraduális oktatás,
– pszichológiai szakos egyetemi hallgatók gyakorlati oktatása,
– kutatások végzése a pszichológia, valamint a komplementer és alternatív medicina területén,
– a lakosság egészségmegőrző kultúrájának fejlesztése, személyiségfejlesztő tréningek, lelkigondozás, családgondozás, és integratív segítségnyújtás által,
– országos, nemzetközi hálózat kiépítése,
– együttműködés más szervezetekkel, így különösen állami, önkormányzati, egészségügyi, oktatási, egyházi szervezetekkel, egyházakkal, illetve intézményekkel, hazai és külföldi társszervezetekkel, hazai, külföldi és nemzetközi szakmai szervezetekkel,
– egyéb szervezési tevékenység.
A hatósági ügyek intézésének rendjével kapcsolatos adatok
Közszolgáltatások: –
A szerv nyilvántartásai: lásd Adatvédelmi nyilatkozat
Nyilvános kiadványok: –
Döntéshozatal, ülések: évi összegzés minden év februárjában
A szerv döntései, koncepciók, tervezetek, javaslatok: program elfogadása, rendezvények, éves beszámoló elfogadása, egyéb egyedi döntések
Pályázatok: –
Hirdetmények: –
Közérdekű adatok igénylése: info@gyerebaba.hu email címen írásban
3. Gazdálkodási adatok
3.1 A működés törvényessége, ellenőrzések
Vizsgálatok, ellenőrzések listája: –
Az Állami Számvevőszék ellenőrzései: –
Egyéb ellenőrzések, vizsgálatok: –
A működés eredményessége, teljesítmény: a folyamatosan változó adat miatt kérem érdeklődjön az info@gyerebaba.hu email címen
Működési statisztika: 76%
3.2 Költségvetések, beszámolók
Éves költségvetések, számviteli beszámolók: https://birosag.hu/civil-szervezetek-nevjegyzeke letölthető vagy kérjük jelezze igényét info@gyerebaba.hu email címen
A foglalkoztatottak: 0
Támogatások:
Emberi Erőforrások Minisztériuma – 2015
Szerződés száma: 59300-2/2015
Emberi Erőforrások Minisztériuma – 2020
Szerződés száma: V/285-3/2020/CSTAM
A támogatás tárgya: Szakmai program megvalósítása
Szerződések: –
Koncessziók: –
Egyéb kifizetések: –
Európai Unió által támogatott fejlesztések: –
Közbeszerzés: –