Gerad Kite 10 legfontosabb tippje a férfi termékenység fokozására

 

Termékenység és szex 3. része a korábbi cikkünkben bemutatott  Gerad Kite  londoni orvos, termékenységi szakember több évtizedes tapasztalatát gyűjti csokorba. Az alábbi 10 pontban a legfontosabb életmódbeli változásokat sorolja fel, ezzel segítve a férfiúi termékenység fokozását.

Libidó = termékenység???

Figyelem! Nem a libidó fokozásáról van szó, mégha nyilvánvalóan az is javulni fog, ha követitek az alábbi tanácsokat. Ha belegondoltok, az egyes pontok önmagukban is logikusak, ésszerűek. Ha kiválasztjátok néhányat ezek közül és e szerint kezdtek élni, rövid időn belül érezhető lesz a javulás. Méginkább, ha mind a 10 tanácsot megfogadjátok!

termékenység és szex 3. Termékenység és szex 3. 2020 manligt2

1. Szexelj többet!

Ez természetesnek tűnik, mégis a termékenységért küzdő párok terméketlenségének egyik fő oka, hogy nem szexelnek eleget. A fogantatás a számokról/gyakoriságról szól, ezért, ha eddig ritkábban voltatok együtt, kezdjetek szexelni kétnaponta. Beszéljétek meg, hogy ez hogyan működhet köztetek.

2. Feküdj le korán!

Ha kimerültek vagytok, a szexuális aktivitás bánja. Legkésőbb 10.30-ra kerüljetek ágyba, és különösen figyeljetek a jó alvási szokásokra: nincs olvasás, TV, mobil és számítógép. A hálószoba szexre és alvásra lett kitalálva.

termékenység és szex 3. Termékenység és szex 3. 2020 szex ital

3. Egy pint még OK

A közhiedelemmel ellentétben, ha néha néha iszunk egyet, az nem bűn, nem “termékenység-ellenes” cselekedet. A napi egy pohár bor vagy egy pint sör még az ajánlott határokon belül van. Inkább a spermaölő rossz szokásokat kerüljük, ami nem egyszer a teljes absztinencia utáni “ereszdelahajam” nagy tivornyázás. És figyeljünk arra is, hogy ne felejtsünk el naponta két liter vizet inni.

4. Egyél egészségesen!

A Google a férfi meddőség témájában tengernyi ajánlatot dob fel: ételkiegészítők, tabletták, főzetek. Gerad Kite javaslata viszont az egészséges, változatos étkezés. Mellőzni kell az olyan  finomított szénhidrátos élelt, mint a kenyér, a tészta, a rizs, a sütemények, a pite és a csoki szeletek.

5. Csökkentsd a súlyodat!

Már amennyiben szükség van rá. A kutatási eredmények szerint a túlsúlyos férfiak spermaszáma alacsonyabb és a spermák minősége is rosszabb, összehasonlítva az átlagos súlyú férfiakéval. Ezen kívül a túlsúlyos férfiak továbbörökíthetik gyermekeiknek egészségtelen génjeiket.

termékenység és szex 3. Termékenység és szex 3. 2020 fogy  s

6.Előbb a boxer, mint a fecske! Hordj laza, kényelmes alsóneműt! 

Szűk fehérnemű helyett hordjatok boxert és aludjatok meztelenül. Aki ezt a tanácsot követi, annak spermájában 25 %-al kevesebb a DNA károsodás, mint a szűk fehérneműt viselőknél. Az alacsonyabb hőmérséklet tartósítja a reproduktív sejteket. 34-35 fok az ideális a herék egészséges spermatermléséhez.

7. Szokj le a dohányzásról!

A vizsgálatok során a dohányzók spermájában a dohány nyomelemeit fedezték fel. Az eremények szerint a dohányzás csökkenti a spermák mozgékonyságát és számát, de károsítja a DNA-ját is.

8. Dobd el a tablettákat!

A tudományos kutatások alapján az ibuprofen tartalmú fájdalomcsillapítók egyértelműen csökkentik a sperma minőségét. Más gyógyszernek is lehet károsító hatása, ezért a készítmény hatásairól mindig meg kell kérdezni a gyógyszert felíró orvos véleményét.

9. Hord mobilodat a táskádban!

Néhány megfigyelés szerint az elektromágneses tér hatása erősen befolyásolja a spermetermelést. Így tanácsos napközben nem zsebben, hanem táskában hordani a mobilt.

termékenység és szex 3. Termékenység és szex 3. 2020 motion

10. Felejtsd el a biciklit!

Heti 3x fél órás futás jót tesz a spermatermelésnek. Ennél intenzívebb és hosszabb ideig tartó tréningnek nincs ugyanilyen pozitív hatása. A túlzásba vitt kerékpározás ugyanis csökkenti a sperma minőségét a nyereg pozíciója miatt.

Termékenység és szex 3.

Babaváróknak készített szex sorozatunk végére értünk. Hasonló témájú korábbi cikkeinkben a termékenység és a szex témáját több oldalról jártuk körbe.  Pl. a Babacsinálás írásban olvashattok még néhány információt a termékenység és a szex kapcsolatáról, megemlítve a egészséges sperma mennyiségét vagy a női orgazmus hatását a spermákra.  A GyereBaba Programban természetesen ez a téma fontos helyet kap, mint minden egyéb terület, amely befolyásolhatja a termékenységet. Felkeltettük az érdeklődésedet? Akkor jelentkezz a következő tanfolyamunkra a kék gomb megnyomásával vagy az oldalsáv kitöltésével.

Kérdéseiteket, hozzászólásaitokat továbbra is várjuk címünkre:  info@gyerebaba.hu